مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان تایم فور کیدز TIME for Kids Student Reader

مجموعه TIME for Kids Student Reader که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد، شامل ۱۵ شماره از مجله تایم فور کیدز میباشد و مهارت های مختلف زبان انگلیسی زبان آموزان و به خصوص مهارت های خواندن و درک مطلب را تقویت می‌کند. محتویات این مجموعه آموزشی بر روی موضوعات متعدد و متنوعی تمرکز دارند اما به طور ویژه موضوعات مربوط به علوم و مسائل اجتماعی در دستور کار قرار گرفته اند. با استفاده از این مجموعه آموزشی نیز می توانید گامی دیگر در تقویت مهارت درک مطلب و ریدینگ زبان آموزان بردارید. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی به شما تقدیم می گردد. امیدواریم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

TIME for Kids Student Reader

The TIME for Kids Student Reader has 15 issues of the TIME for Kids magazine and provides support for comprehension skills and text features. The content connects to science and social studies topics. The TIME for Kids Teacher’s Manual provides teacher support for each of the 15 issues. It also includes blackline master practice sheets.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای کودکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید