مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت ساخت و ساز English for Construction

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت ساخت و ساز English for Construction

در پست امروز از وبسایت کاردوانلاین مجموعه دیگری را برای آموزش زبان فنی رشته ساخت و ساز در نظر گرفته‌ایم. صنعت ساختمان سازی امروزه یکی از پر رونق ترین صنایعی است که در سرتاسر دنیا وجود دارد. شاغلین و فعالان مربوط به این حوزه می بایست بتوانند با استفاده از زبان انگلیسی ارتباط موثرتری را با افراد دیگر داشته باشند. با استفاده از مجموعه آموزشی English for Construction که از انتشارات لانگمن و از سری آموزشی وکیشنال انگلیش می باشد شما می توانید مهارت های ضروری خود در حوزه ساخت و ساز را تقویت کنید. این مجموعه آموزشی می تواند توسط تمامی شاغلین و فعالان مربوط به این صنعت و یا کسانی که می خواهند در آینده در این صنعت حضور پیدا کنند بسیار مفید واقع شود. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان قرار بگیرد.

English for Construction

combines a strong grammar syllabus with the specialist vocabulary students need to succeed in this area. It contains topics that reflect the latest developments in the field making it immediately relevant to students’ needs. Tests, Teacher’s Notes and Multilingual glossaries can be downloaded from the official site.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت ساخت و ساز English for Construction”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید