مجموعه آموزش انگلیسی برای صنعت تجارت Flash on English for Commerce

۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش انگلیسی برای صنعت تجارت Flash on English for Commerce

امروزه زبان انگلیسی در حوزه های شغلی و تجاری مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین دلیل زبان‌آموزان نیاز دارند تا با جنبه‌های مختلف زبان انگلیسی در این حوزه های فنی و تخصصی آشنا بشوند. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی Flash on English for Commerce را به شما تقدیم می کنیم که به منظور آموزش زبان انگلیسی برای زبان آموزان شاغل و یا متقاضی کار در حوزه های مختلف شغلی تنظیم شده است. مجموعه آموزشی Flash on English for Commerce به عنوان یک دوره فشرده و کوتاه می تواند نیازهای اولیه شما در برقراری ارتباطات در محیط کار با همکاران و مشتریان را برطرف کند. مجموعه آموزشی Flash on English for Commerce برای صنعت حمل و نقل، آماد و هوانوردی نیز آموزش هایی را در نظر گرفته است که می توانید در صورت تمایل از لینک مجموعه آموزش انگلیسی برای صنعت حمل و نقل و لجستیک Flash on English for Transport and Logistics استفاده کنید. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Flash on English for Commerce به همراه فایلهای صوتی آن که با لهجه بریتانیایی تنظیم شده اند را به شما تقدیم میکنیم. امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Flash on English for Commerce

Flash on English for Transport and Logistics introduces the key concepts in the transport, logistics and aviation industries. Through 11 short, topic-based units, this course offers thorough vocabulary development and skills practice in realistic contexts. Topics covered: The basics for sailing. The basics for aviation. The structure of a ship. An aircraft structure. Flight instruments. Positioning tools. Meteorology. Inter modal. freight transport. The organisation of a warehouse. Safety procedures and regulations

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش انگلیسی برای صنعت تجارت Flash on English for Commerce”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید