کتاب گفتگوی انگلیسی آمریکایی در زندگی واقعی American Spoken English in Real Life

۰ ریال
0 فروش

کتاب گفتگوی انگلیسی آمریکایی در زندگی واقعی American Spoken English in Real Life

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب دیگر را به نام American Spoken English in Real Life به شما تقدیم میکنیم، تا با استفاده از آن بتوانید مکالمات واقعی زبان انگلیسی امریکایی را فرا بگیرید. با استفاده از کتاب American Spoken English in Real Life شما می توانید مهارت اسپیکینگ خود را به منظور صحبت کردن در شرایط واقعی زندگی تقویت کنید. تمامی افرادی که قصد مهاجرت کردن به کشور ایالات متحده را دارند از مخاطبین ویژه کتاب American Spoken English in Real Life به حساب می‌آیند. با استفاده از کتاب American Spoken English in Real Life بدون نیاز به شرکت در کلاسهای درس می توانید بهترین نکات و عبارات مفید صحبت کردن به زبان انگلیسی را فرا گرفته و از این طریق قدرت مکالمه خود را تقویت کنید. امیدواریم که کتاب American Spoken English in Real Life مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی و تمامی دوستانی که قصد تقویت اسپیکینگ خود را دارند قرار بگیرد.

American Spoken English in Real Life

Often speakers of other languages suddenly have to talk to, orally communicate with Americans on a sink or swim, do or die basis. Refugees, itinerant farm workers, laborers abroad or in the United States, new immigrants as well as recently arrived foreign students have to get along in, use, real-life spoken English now.. immediately.. for urgent survival.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت مکالمه و اسپیکینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب گفتگوی انگلیسی آمریکایی در زندگی واقعی American Spoken English in Real Life”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید