مجموعه زبان انگلیسی تخصصی برای منشی ها Career Paths: Secretarial

۳۰۰,۰۰۰ ریال
3 فروش

مجموعه زبان انگلیسی تخصصی برای منشی ها Career Paths: Secretarial

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه آموزش زبان انگلیسی Career Paths Secretarial را برای آموزش زبان فنی شغل منشی گری برای شما در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا بسیاری از مهارت‌های حرفه‌ای مربوط به این حوزه شغلی را فرا گرفته و از زبان انگلیسی به روشی موثر در محیط های کاری مرتبط استفاده کنید. در مجموعه آموزشی Career Paths Secretarial واژگان تخصصی مربوط به رشته و شغل منشی گری ارائه می شوند. علاوه بر این مهارت های Reading و Writing و Speaking و Listening نیز از جنبه‌های مختلف تقویت خواهند شد. موضوعاتی از قبیل ثبت و ضبط وقایع، آشنایی با تجهیزات دفتر کار، مکاتبات تجاری، ارتباط برقرار کردن با مشتریان، استفاده کردن از کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر در این مجموعه آموزشی ارائه گردیده اند. امیدواریم که تمامی منشی های عزیز بتوانند زبان‌ فنی حوزه شغلی خود را با استفاده از دوره آموزشی Career Paths Secretarial تقویت کنند.

Career Paths: Secretarial

Career Paths English: Secretarial is a new educational resource for secretarial professionals who want to improve their English communication skills in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths English: Secretarial addresses topics including equipment, bookkeeping, business correspondence, communications and computers.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه زبان انگلیسی تخصصی برای منشی ها Career Paths: Secretarial”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید