کتاب آموزش زبان انگلیسی برای فضاهای کاری و شغلی Collins English for Business Speaking

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش زبان انگلیسی برای فضاهای کاری و شغلی Collins English for Business Speaking

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Collins English for Business Speaking را به تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی تجاری تقدیم می‌کنیم. این کتاب به شما کمک می کند تا بتوانید در مشاغل مختلف به استفاده از زبان انگلیسی بپردازید. تمرکز این کتاب برای تقویت مهارت اسپیکینگ و مکالمه زبان آموزان می باشد. مطالب کتاب Collins English for Business Speaking قابل استفاده در جلسه های تجاری مکالمات تلفنی و شرایطی مشابه خواهد بود. استفاده از این کتاب بی نظیر نیازی به شرکت در کلاسهای درس ندارد و زبان آموزان می توانند به صورت خودخوان از آن استفاده کنند. امیدواریم این کتاب نیز بتواند مورد توجه تمامی افرادی قرار بگیرد که از زبان انگلیسی در کسب و کارهای خود و در محیط های شغلی استفاده می نمایند.

Collins English for Business Speaking

This brand new self-study book is the perfect way for business people who spend a lot of time on the phone or in meetings and want to improve their spoken English, getting their message across effectively. The focus is on the key language required to speak English accurately in business. ‘Collins English for Business’ is a new series of self-study skills books which focus on the language you really need to do business in English wherever you are in the world. Each title includes tips on how to communicate effectively and how to communicate inter-culturally. Other titles in the series: Listening and Writing.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش زبان انگلیسی برای فضاهای کاری و شغلی Collins English for Business Speaking”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید