مجموعه آموزش زبان انگلیسی اولین بینش در تجارت First Insights into Business

۷۲۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی اولین بینش در تجارت First Insights into Business

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه First Insights into Business را برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در حوزه های شغلی در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در سطح میانی به مطالعه زبان انگلیسی و تقویت مهارت های روزمره خود در محیط های تجاری و شغلی بپردازید. مجموعه آموزشی First Insights into Business هم می‌تواند به صورت خودخوان مورد استفاده قرار بگیرد و هم در کلاس‌های درس تدریس بشود. مجموعه First Insights into Business می تواند تمامی مهارت های شما از نقطه نظر زبان انگلیسی تجاری و مربوط به مشاغل مختلف را تقویت کند. امیدواریم این مجموعه بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

First Insights into Business

First Insights into Business is a pre-intermediate course for adult learners of Business English. The teacher’s book outlines the rationale for the course. It provides information on the units, photocopiable test materials, and a workbook answer key.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی اولین بینش در تجارت First Insights into Business”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید