مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای خلبانان Airspeak

۳۰۰,۰۰۰ ریال
12 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای خلبانان Airspeak

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Airspeak را به منظور آموزش زبان انگلیسی ویژه خلبانان و هوانوردی در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی یک دوره کوتاه و فشرده برای افرادی که قرار است از زبان انگلیسی در شغل خلبانی استفاده کنند. همه افراد می‌دانند که خلبانان نیازمند تسلط کامل به زبان انگلیسی هستند و می بایست بتوانند با استفاده از زبان انگلیسی برقراری ارتباط خود را به شکلی موثر انجام بدهند. با استفاده از این مجموعه شما می توانید مکالمات معتبر شبیه سازی شده و همچنین تعمیرات کاربردی و منظم به منظور تقویت زبان انگلیسی خود را دریافت کنید. این مجموعه آموزشی ۶ ساعت مهارت شنیداری را برای شما تنظیم کرده و می تواند مهارت زبان انگلیسی شما در حوزه خلبانی را بهبود ببخشد. مجموعه Airspeak که از انتشارات Longman ارائه شده است، هم می‌تواند به صورت خودخوان استفاده شود و هم در کلاس های درس تدریس گردد. علاوه بر این مجموعه آموزشی توصیه می‌کنیم که از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای رشته هوانوردی English For Aviation نیز دیدن بفرمایید.

Airspeak Radiotelephony Communication for Pilots

Airspeak gives pilots systematic practice in this area. The exercises develop operational fluency in routine and non-routine situations. Based on authentic simulated recordings, Airspeak gives students systematic practice in the phraseology that they will need for safe radiotelephony communications. The course provides extensive practice in listening and speaking skills. It includes an MP3 CD with over 6 hours of listening material which can be used in the classroom or for self-study.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای خلبانان Airspeak”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید