مجموعه ویدئویی آموزش گرامر زبان انگلیسی Educator

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش گرامر زبان انگلیسی Educator

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین یک مجموعه ویدیویی دیگر را برای شما در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن میتوانید گرامر زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و قواعد دستوری زبان انگلیسی را فرا بگیرید. مجموعه Educator که با نام   English Grammar Rebekah Hendershot نیز شناخته می شود یک سری آموزشی کاملاً اصولی برای تقویت مهارت های گرامر زبان انگلیسی شما می باشد. با استفاده از این مجموعه آموزشی می توانید موضوعات مختلفی در رابطه با گرامر زبان انگلیسی از قبیل فعل‌ها، اسمها، زمان‌ها و بسیاری موضوعات دیگر را فرا بگیرید. امیدواریم این مجموعه آموزشی جذاب نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری گرامر زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Educator

Rebekah Hendershot makes learning English Grammar fun for both the native speaker improving their writing or for English learners working on the basics. Rebekah begins with explanations of grammar concepts, then dives into detail with examples from pop culture and classic literature, before ending lessons with hands-on examples in useful contexts. Rebekah utilizes her Master’s of Professional Writing from the University of Southern.California as well as her experience teaching and editing under her own company from 2006.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش گرامر زبان انگلیسی Educator”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید