مجموعه ویدئویی آموزش پیشرفته مهارت رایتینگ در زبان انگلیسی Coursera Advanced Writing

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش پیشرفته مهارت رایتینگ در زبان انگلیسی Coursera Advanced Writing

در پست امروز از سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی Coursera Advanced Writing را به تمامی علاقه مندان به یادگیری قوانین نگارشی زبان انگلیسی تقدیم میکنیم. این مجموعه آموزشی فوق العاده به شما کمک می کند تا مهارت نگارش خود در زبان انگلیسی را تقویت کرده و بسیاری از موضوعات مربوطه را فرا بگیرید. تمامی متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی از قبیل آیلتس و تافل می‌توانند از مخاطبین دوره آموزشی پیشرو باشند. علاوه بر این، دانشجویان و حتی اساتید دانشگاه‌ها نیز می‌توانند از مباحثی که در مجموعه Coursera Advanced Writing ارائه می‌شود بهره‌مند شوند. امیدواریم که مجموعه آموزشی Coursera Advanced Writing نیز مورد توجه تمامی زبان آموزان سطح پیشرفته قرار بگیرند.

Coursera – Advanced Writing

Advanced Writing helps you to create sophisticated argument essays. This course will especially help prepare you for work in college classes or International Exams, like the IELTS or the TOEFL and more. Nevertheless, anyone who wants to improve his or her writing skills can benefit from this course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش پیشرفته مهارت رایتینگ در زبان انگلیسی Coursera Advanced Writing”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید