مجموعه آموزش گرامر کاربردی در زبان انگلیسی Focus On Grammar

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش گرامر کاربردی در زبان انگلیسی Focus On Grammar

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Focus On Grammar را به صورت کامل به شما تقدیم می کنیم. مجموعه عنوان یک سری آموزشی پنج سطحی می باشد که به منظور آموزش گرامر و قواعد دستوری زبان انگلیسی تنظیم گردیده است. این مجموعه آموزشی به شما گرامر زبان انگلیسی را این بار با روشی کاربردی آموزش خواهد داد. زبان آموزان با استفاده از مجموعه Focus On Grammar می‌توانند قواعد دستوری زبان انگلیسی را برای برقراری ارتباطات روزمره به صورت کاملا کاربردی فرا بگیرند. علاوه بر این موضوع در مجموعه Focus On Grammar تمرینات متعددی قرار گرفته است که با استفاده از آنها می توانید مهارت های مرتبط را نیز تقویت کنید. برای مثال آموزش و تقویت مهارت رایتینگ با استفاده از مجموعه Focus On Grammar کاملا امکان‌پذیر خواهد بود. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Focus On Grammar را به شما تقدیم میکنیم و امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Focus on Grammar

With a fresh new design and a host of updated exercises and activities, the popular Focus on Grammar series is more practical and accessible than ever. Known for its focus on English grammar through contextualized listening, speaking, reading, and writing activities, this lively integrated skills course helps students bridge the gap between comprehending grammatical structures and actually using them.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش گرامر کاربردی در زبان انگلیسی Focus On Grammar”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید