مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت جهانگردی بین المللی English for International Tourism

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت جهانگردی بین المللی English for International Tourism

صنعت گردشگری و جهانگردی نیز دارای زبان فنی و تخصصی خود می باشد که می بایست آن را در دستور کار قرار داد و با مجموعه های مختلفی که در این حوزه منتشر شده‌اند فراگرفت. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English for International Tourism که در سطوح مختلف تنظیم شده است را به شما تقدیم میکنیم. این مجموعه آموزشی فوق العاده و بی نظیر به منظور یادگیری مهارت های زبان انگلیسی برای صنعت توریسم و گردشگری و هتل‌داری تنظیم شده است. مجموعه English for International Tourism یک سری آموزشی چند منظوره بوده که نه تنها لغات تخصصی حوزه توریسم و هتلداری را به شما آموزش می دهد بلکه بسیاری از نکات، گرامر و مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز شاغلین این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین میتوانید مجموع English for International Tourism را به صورت کامل دانلود کرده و مورد استفاده قرار بدهید. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد. در صورت تمایل می توانید از دیگر مجموعه‌های آموزشی وب سایت در رابطه با انگلیسی برای صنعت توریسم استفاده کنید. یکی دیگر از این منابع کتاب زبان انگلیسی فنی برای توریسم و گردشگری Oxford English for Careers: Tourism 2 امیدواریم که این مجموعه آموزشی مورد توجه تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

English for International Tourism

English for International Tourism is the first multi-level series designed specifically for the hotel and tourism industry! This course focuses on the grammar, vocabulary, and skills needed for professional communication in this fast-paced industry.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای صنعت جهانگردی بین المللی English for International Tourism”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید