مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی حمل و نقل هوایی Career Paths: Civil Aviation

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی حمل و نقل هوایی Career Paths: Civil Aviation

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه Career Paths Civil Aviation را برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در حوزه حمل و نقل هوایی در نظر گرفته‌ایم. این مجموعه آموزشی نه تنها شما را با واژگان تخصصی مربوط به این حوزه شغلی آشنا می کند، بلکه در قالب تمرین‌ها و عبارات به شما کمک می کند تا مهارت های زبان انگلیسی خود از قبیل مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ را تقویت کنید. مجموعه Career Paths Civil Aviation در رابطه با قسمتهای مختلف یک هواپیما، روند پرواز، رویدادهایی که در زمان پرواز رخ می دهند، روال به زمین نشستن هواپیما و خطرات هوایی موضوعات بسیار جذابی را به شما آموزش خواهد داد. مجموعه Career Paths Civil Aviation از نقطه نظر دشواری در سه سطح تنظیم شده است و در هر کدام از سطوح حداقل ۴۰۰ کلمه تخصصی و عبارت فنی در این رابطه را فرا خواهید گرفت. امیدواریم مجموعه Career Paths Civil Aviation که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین به شما تقدیم می گردد مورد توجه شما قرار بگیرد.

Career Paths: Civil Aviation

“Career Paths: Civil Aviation is a new educational resource for aviation professionals who want to improve their English communication in a work environment. Incorporating career-specific vocabulary and contexts, each unit offers step-by-step instruction that immerses students in the four key language components: reading, listening, speaking and writing. Career Paths: Civil Aviation addresses topics including parts of an aircraft, takeoff procedures, en route events, landing procedures and flight hazards. The series is organized into three levels of difficulty and offers a minimum of 400 vocabulary terms and phrases. Every unit includes a test of reading comprehension, vocabulary.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی حمل و نقل هوایی Career Paths: Civil Aviation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید