مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای منشی ها و کارمندان اداری English for Secretaries and Administrative Personnel

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای منشی ها و کارمندان اداری English for Secretaries and Administrative Personnel

همانطور که می دانید امروزه زبان انگلیسی به خوبی توانسته است در حوزه‌های فنی و تخصصی جای خود را باز کند و توسط افراد مختلفی که در مشاغل مختلف مشغول به کار هستند مورد استفاده قرار بگیرد. منشی ها و مسئولین دفاتر و مدیران مربوطه نیز جزء افرادی هستند که احتمالاً نیاز دارند از زبان فنی خود استفاده کنند. از همین جهت در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه English for Secretaries and Administrative Personnel را برای این دسته از افراد در نظر گرفته ایم. با استفاده از این مجموعه آموزشی می توانید بسیاری از مهارت های زبان انگلیسی از قبیل مکالمات تلفنی، نحوه برقراری ارتباط، ارسال پیام، تنظیم کردن قرار ملاقات و همچنین بسیاری از واژه ها و اصطلاحات معمول را فرا بگیرید. دراین قسمت از وب سایت کاردوآنلاین از تمامی منشیان و افرادی که در دفاتر دولتی و خصوصی فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم که مجموعه English for Secretaries and Administrative Personnel را دانلود کرده و از آن به منظور یادگیری زبان انگلیسی تخصصی خود استفاده کنند. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

English for Secretaries and Administrative Personnel

English for Secretaries and Administrative Personnel is a comprehensive Secretarial and Business course designed to prepare students and professionals in a challenging market. The language has been carefully graded to suit a pre-intermediate level of English. This second edition is an up-to-date, fully revised and highly practical course.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی در کار و تجارت می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای منشی ها و کارمندان اداری English for Secretaries and Administrative Personnel”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید