کتاب هشت نمونه تست واقعی ازمون ایلتس کاپلن KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

کتاب هشت نمونه تست واقعی ازمون ایلتس کاپلن KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests

آزمون زبان انگلیسی آیلتس امروزه به عنوان یک معیار بین‌المللی به منظور سنجش سطح توانمندی افراد در زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین کتاب دیگری را به نا KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests به شما تقدیم می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید مهارت های مختلف خود در زبان انگلیسی را به منظور شرکت در آزمون‌ آیلتس تقویت کنید. کتاب KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین نکات مربوط به آزمون را در قالب ۸ نمونه سوال واقعی آموزش ببینید. این کتاب می تواند برای تمامی متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس یک منبع آموزشی فوق العاده به حساب بیاید. استفاده از کتاب KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests نیازی به شرکت در کلاسهای درس ندارد و زبان آموزان می توانند بدون نیاز به مدرس از آن استفاده کنند. از تمامی علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس دعوت می کنیم که در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین کتاب KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests را دریافت کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن استفاده کنند.

KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests

Kaplan’s IELTS Premier with 8 Practice Tests provides in-depth review, test-taking strategies, and test-like practice for all four sections of the Academic and General Training IELTS tests. Our guide includes audio tracks to help you practice your speaking and listening skills, as well as personalized score reports to help you focus your study and master the IELTS. The Best Review Eight full-length practice tests:

  • Six Academic IELTS and two General Training IELTS to prepare for both versions of the exam
  • Practice questions with detailed answer explanations
  • In-depth review of the content and abilities tested on each section of the test, along with Kaplan’s proven methods and skill-building strategies
  • CD with audio tracks for test-like listening and speaking practice
  • New and exclusive interactive online center with score reports, mock interviews, and audio tracks
  • Content is fully updated and revised so you know you have the most up-to-date test information

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب هشت نمونه تست واقعی ازمون ایلتس کاپلن KAPLAN IELTS Premier with 8 Practice Tests”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید