مجموعه کامل تقویت تلفظ صحیح زبان انگلیسی New Headway Pronunciation

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه کامل تقویت تلفظ صحیح زبان انگلیسی New Headway Pronunciation

اگر به دنبال یک مجموعه آموزشی کامل برای تقویت مهارت صحیح تلفظ کردن واژگان زبان انگلیسی هستید، میتوانید در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه New Headway Pronunciation را دریافت کنید. مجموعه پیش رو قصد دارد که روان و با اعتماد صحبت کردن را به زبان آموزان بیاموزد و با استفاده از مطالب کلیدی از قبیل تلفظ، استرس و آواهای زبان انگلیسی در اسپیکینگ شما تغییر ایجاد کند. این مجموعه آموزشی در سطوح مختلف تنظیم شده است و فایلهای صوتی آن نیز در دسترس هستند. بنابراین در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین آنها را به شما تقدیم میکنیم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

New Headway Pronunciation

New Headway Intermediate Pronunciation Course is a practical and imaginative addition to the New Headway English Course. Its aim is to help students to express themselves both clearly and confidently, by training them in the key areas of pronunciation, in particulary the production of individual sounds, word and sentence stress and intonationThe course, with its accompanying audio cd, is suitable for self-study as well as for classroom use. Although it recycles the language and topics of New Headway Intermediate Student’s Book, it is also suitable for intermediate students following any course who wish to improve their pronunciation.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل تقویت تلفظ صحیح زبان انگلیسی New Headway Pronunciation”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید