دیکشنری مختصر ضرب المثل های زبان انگلیسی آکسفورد The Concise Oxford Dictionary of Proverbs

۰ ریال
1 فروش

دیکشنری مختصر ضرب المثل های زبان انگلیسی آکسفورد The Concise Oxford Dictionary of Proverbs

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین دیکشنری The Concise Oxford Dictionary of Proverbs را برای شما در نظر گرفته ایم که با استفاده از آن میتوانید ضرب المثل های انگلیسی رایج را فرا بگیرید. این دیکشنری بی نظیر که از انتشارات آکسفورد می باشد، به شما کمک می کند تا با روشی کاملاً ساده و سریع بسیاری از ضرب المثل های زبان انگلیسی را به همراه تاریخچه هر کدام از آنها فرا بگیرید. این دیکشنری بی نظیر بیش از ۱۰۰۰ ضرب المثل را در خود جای داده است و سپس در قالب داستان‌های جذابی هر کدام از ضرب المثل ها را به شما آموزش خواهد داد. ضمن استفاده کردن از این منابع بسیار ارزشمند توصیه می‌کنیم از دیکشنری ضرب المثل های زبان انگلیسی اکسفورد Oxford Dictionary of Proverbs دیدن بفرمایید.

The Concise Oxford Dictionary of Proverbs

Proof of the principle, the more the merrier, this is an expanded edition of an ever-popular dictionary. Now reissued and updated, this invaluable work of reference provides the reader with over 1,000 of the best-known English proverbs from around the world. For this third edition the explanatory material has been expanded and new proverbs added including “Never say never,” “It takes one to know one,” “The devil is in the details,” and “If you want something done, ask a busy person.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع زبان انگلیسی عامیانه و غیررسمی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری مختصر ضرب المثل های زبان انگلیسی آکسفورد The Concise Oxford Dictionary of Proverbs”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید