دیکشنری تخصصی زبان انگلیسی برای رشته معماری و معماران Dictionary of Landscape Architecture

۰ ریال
0 فروش

دیکشنری تخصصی زبان انگلیسی برای رشته معماری و معماران Dictionary of Landscape Architecture

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی دیکشنری Dictionary of Landscape Architecture اختصاص داده‌ایم تا با استفاده از آن تمامی معماران و فعالان رشته معماری بتوانند اصطلاحات تخصصی این حوزه را فرا بگیرند. همانطور که احتمالا می دانید هر رشته و تخصصی واژگان فنی خود را دارند و ما همواره سعی کرده‌ایم که مجموعه‌های آموزشی متعدد و متنوعی را برای فعالان حوزه‌های مختلف بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار بدهیم. با استفاده از دیکشنری Dictionary of Landscape Architecture که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، می توانید گستره وسیعی از اصطلاحات رایج و کلمات تخصصی حوزه معماری را فرا بگیرید. ضمناً در صورت تمایل می توانید از مجموعه آموزش زبان انگلیسی تخصصی برای رشته معماری Career Paths: Architecture دیدن کنید.

Dictionary of Landscape Architecture

Defines terms that deal with construction materials, garden designs, environmental planning, and horticulture, and identifies important landscape architects.

این محصول بخشی از آرشیو کامل دیکشنری های نرم افزاری و کتابی زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری تخصصی زبان انگلیسی برای رشته معماری و معماران Dictionary of Landscape Architecture”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید