مجموعه کامل آموزش مهارت های زبان انگلیسی More!

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه کامل آموزش مهارت های زبان انگلیسی More!

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی More! را برای تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی در نظر گرفت ایم. مجموعه More! از انتشارات کمبریج در قالب چهار سطح تنظیم شده و به منظور آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان نوجوان ارائه گردیده است. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در قالب ۸۰ تا ۹۰ ساعت آموزش مفید، مهارتهای مختلف زبان انگلیسی زبان آموزان نوجوان از قبیل ریدینگ، گرامر، واژگان و مهارتهای یادگیری زبان را تقویت کنید. علاوه بر این موضوع با استفاده از مجموعه More! می توانید فرهنگ مربوط به کشورهای انگلیسی زبان را نیز به زبان آموزان آموزش بدهید. در این قسمت از وب وبسایت کاردوآنلاین مجموعه More! به شما تقدیم می گردد. امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

More!

MORE! is a four-level course from a highly respected author team that’s bursting with features for lower secondary students. With dedicated reading, culture, grammar, vocabulary, skills and cross-curricular learning sections, plus a wide range of flexible components, you really do get more with MORE! Each level of MORE! contains 80-90 hours of class material.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه کامل آموزش مهارت های زبان انگلیسی More!”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید