مجموعه آموزش تقویت صحبت کردن به زبان انگلیسی و بحث آزاد Teen Talk

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش تقویت صحبت کردن به زبان انگلیسی و بحث آزاد Teen Talk

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Teen Talk به شما تقدیم می گردد. همانطور که از نام این مجموعه مشخص است با استفاده از مطالب آن می توانید مهارت مکالمه و شرکت در بحث های آزاد خود را تقویت کنید. مجموعه آموزشی Teen Talk شامل موضوعات چالشی، لغات و بخش‌های خواندنی کوتاه و البته تمرینات درک مطلب و سوالات و دیگر تمرین هایی می باشد که به زبان آموز کمک می کند، بتواند در بحث‌های آزاد صحبت کرده و از این طریق مهارت گفتاری خود را تقویت کند. در این مجموعه آموزشی موضوعات متنوعی مورد بررسی قرار گرفته اند که با استفاده از تمامی آنها میتوانید مهارت اسپیکینگ خود را در موقعیت های مختلف زندگی روزمره تقویت کنید. در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی Teen Talk به شما تقدیم می گردد. امیدوارم که مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

Teen Talk

Teen Talk is a Korean EFL reading & topic-discussion textboook for intermediate and advanced students. The book is a great source for any conversational class with challenging topics, vocabulary, short reading passage, comprehension exercises and follow-up questions and opinions excellent for discussion and debate. Various topics of the book will help the students improve their speaking ability in real situation.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش تقویت صحبت کردن به زبان انگلیسی و بحث آزاد Teen Talk”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید