کتاب آموزش واژگان زبان ایتالیایی از طریق زبان انگلیسی You Already Know Italian

You Already Know Italian
۰ ریال
1 فروش

کتاب آموزش واژگان زبان ایتالیایی از طریق زبان انگلیسی You Already Know Italian

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان ایتالیایی کتاب You Already Know Italian را در نظر گرفته ایم. با استفاده از کتاب You Already Know Italian شما می توانید از دانش سطح موجود خود در زبان انگلیسی به منظور یادگیری واژگان در زبان ایتالیایی استفاده کنید. بسیاری از واژگان زبان ایتالیایی شبیه arte و یا delizioso شبیه واژگان معادل آنها در زبان انگلیسی هستند. کتاب You Already Know Italian یکی از بهترین منابع برای افزایش دایره ی لغات زبان ایتالیایی شما بر اساس دانش شما در زبان انگلیسی می باشد. در این کتاب به کلماتی که شبیه واژگان معادل آنها در زبان انگلیسی می باشد پرداخته می شود. به علاوه، در مورد واژگانی که false friends هستند نیز پرداخته می شود. کتاب You Already Know Italian را می توانید در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین دانلود کنید.

You Already Know Italian

Many of the words you know in English are similar and often the same in Italian, such as arte and delizioso. And pizza, bambino, and diva have been part of our lexicon for so long you forget they were ever “foreign.” You Already Know Italian is the easiest and fastest way to build your Italian vocabulary by using your prior knowledge as the foundation for language learning.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان ایتالیایی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش واژگان زبان ایتالیایی از طریق زبان انگلیسی You Already Know Italian”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید