کتاب داستان های زبان انگلیسی شرلوک هلمز Sherlock Holmes Stories

۷۲۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان های زبان انگلیسی شرلوک هلمز Sherlock Holmes Stories

استفاده از کتاب های داستان یکی از بهترین و طبیعی ترین روش ها برای تقویت مهارتهای مختلف زبان انگلیسی افراد به حساب می‌آید. با استفاده از کتاب های داستان در سطوح مناسب شما می توانید مهارت ریدینگ و مهارت واژگان خود را به طور کاملاً طبیعی تقویت کنید. پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین نیز به معرفی کتاب داستان Sherlock Holmes Stories اختصاص یافته است. احتمالاً می‌دانید که شرلوک هلمز یک کاراگاه انگلیسی بسیار مشهور است که می تواند پرونده های بسیار دشوار را حل کند. کتاب داستان Sherlock Holmes Stories که در این قسمت به همراه فایلهای صوتی با لهجه بریتانیایی به شما تقدیم می گردد، می توانید داستان‌های جذابی را از زندگی شرلوک هلمز مطالعه کنید. امیدواریم این کتاب نیز مورد توجه شما عزیزان و علاقه مندان به داستان های زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Sherlock Holmes Stories

The world’s most famous detective solves the case of the horrible murder of a young woman in The Speckled Band. Smile with him and Watson as they listen to the puzzling story of one of their odd clients, who is not so odd after all, in The Red-Headed League.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان های زبان انگلیسی شرلوک هلمز Sherlock Holmes Stories”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید