کتاب راهنمای بارونز برای آزمون زبان انگلیسی جی آر ای Barron’s Guide to New GRE

Barron’s Guide to New GRE
۰ ریال
0 فروش

کتاب راهنمای بارونز برای آزمون زبان انگلیسی جی آر ای Barron’s Guide to New GRE

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین ویرایش نوزدهم از کتاب Barron’s Guide to New GRE را برای شما در نظر گرفته ایم. کتاب Barron’s Guide to New GRE به شما کمک می کند تا بسیاری از موضوعات مربوط به آزمون زبان انگلیسی GRE را بهتر درک کرده و طبیعتاً در این آزمون به بهترین شکل ممکن حضور پیدا کنید. کتاب Barron’s Guide to New GRE در برگیرنده توضیحات تمرینات و توصیه هایی در رابطه با بخش‌های مختلف آزمون GRE بر اساس استاندارد سال ۲۰۱۱ می باشد. از تمامی علاقه مندان به شرکت در آزمون زبان انگلیسی GRE دعوت می کنیم در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین کتاب Barron’s Guide to New GRE را دانلود کرده و با استفاده از مطالب آموزشی آن شانس خود برای کسب موفقیت در آزمون GRE را تقویت کنند.

Barron’s Guide to New GRE

Barron’s New GRE: The Leader in Test Preparation is a proper study material for GRE aspirants. It has been revamped as per the new syllabus and also has exercises and problems pertaining to it.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی جی آر ای GRE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب راهنمای بارونز برای آزمون زبان انگلیسی جی آر ای Barron’s Guide to New GRE”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید