کتاب ترفندهای کلیدی برای تقویت مهارت نگارش زبان انگلیسی Successful Writing at Work: Concise

۰ ریال
0 فروش

کتاب ترفندهای کلیدی برای تقویت مهارت نگارش زبان انگلیسی Successful Writing at Work Concise

در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Successful Writing at Work Concise را برای تقویت مهارت نگارش و رایتینگ زبان آموزان در نظر گرفته ایم. این کتاب بی نظیر به شما کمک می کند تا مهارت های مختلف نگارشی زبان انگلیسی را برای محیط های کاری و تجاری فرا بگیرید. کتاب پیش رو به شما بسیاری از موضوعات مربوط به دنیای واقعی تجاری را آموزش می دهد و با استفاده از تمرین هایی که در خود جای داده است و به شما کمک می کند تا در این سناریوها به بهترین شکل ممکن عمل کنید. نوشتن نامه ها و مستندات و البته ویرایش کردن آنها در محیط های تجاری فقط برخی از موضوعاتی می باشند که در کتاب Successful Writing at Work Concise قرار گرفته اند. از تمامی علاقمندان به یادگیری نگارش مخصوص حوزه‌های تجاری و شغلی زبان انگلیسی دعوت می کنیم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Successful Writing at Work Concise را دانلود کرده و از محتوای ارزشمند آموزشی آن استفاده کنند.

Successful Writing at Work: Concise

This user-friendly, compact text presents the most necessary, useful skills and strategies for successful workplace writing. Based on the successful parent text, SUCCESSFUL WRITING AT WORK, Ninth Edition, SUCCESSFUL WRITING AT WORK, Concise Third Edition, maintains a practical approach, an abundance of realistic situations and problems, real-world examples, and detailed guidelines for drafting, editing, and producing professional documents and graphics. The Concise Third Edition features a contemporary, open, and user-friendly design, including a wide trim size to allow for marginal note-taking.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش رایتینگ و نگارش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب ترفندهای کلیدی برای تقویت مهارت نگارش زبان انگلیسی Successful Writing at Work: Concise”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید