دوره آموزش کار کردن با دیکشنری Longman Dictionary of Contemporary English

۰ ریال
1 فروش

دوره آموزش کار کردن با دیکشنری Longman Dictionary of Contemporary English

در این دوره آموزشی با قابلیت های مختلف دیکشنری نرم‌افزاری لانگمن آشنا خواهید شد. با استفاده از این نرم افزار Longman Dictionary of Contemporary English نه تنها می توانید جستجوی کلمات را به روشهای مختلف انجام دهید بلکه می توانید تعداد بیشماری از مثال ها و عبارت های کاربردی را از مخزن این دیکشنری ارزشمند بیرون کشیده و مورد استفاده قرار بدهید.

این دوره آموزشی برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی برای تمامی زبان آموزان سطح میانی و پیشرفته مناسب است. استفاده کردن از یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی می تواند به روند پیشرفت دانش زبان آموزان را به طور چشمگیری سرعت ببخشد. تمامی کسانی که میخواهند از یک دیکشنری کاربردی انگلیسی به انگلیسی استفاده کنند می توانند جزء مخاطبین این دوره آموزشی باشند.

محتوای این دوره آموزشی چیست؟

این دوره آموزشی از فایل های ویدیویی تشکیل شده است. آموزش به طور کامل در محیط نرم افزار Longman Dictionary of Contemporary English اتفاق می افتد و امکان تماشا کردن ویدیو ها در کامپیوتر و موبایل وجود دارد.

در این دوره آموزشی چه چیزی فرا خواهید گرفت؟

در این دوره آموزشی تمامی قابلیت های مربوط به نسخه پنجم از دیکشنری نرم‌افزاری Longman Dictionary of Contemporary English را فرا خواهید گرفت. این قابلیت‌ها که اغلب زبان آموزان از آنها بی اطلاع هستند میتوانند در یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان بسیار موثر باشند. جستجو کردن کلمات به روش های مختلف، نمایش دادن مثال های مربوطه، اعمال کردن تنظیمات متفاوت و بسیاری موارد دیگر در این دوره آموزشی در دستور کار قرار گرفته اند.

این محصول بخشی از آرشیو کامل محصولات آموزشی اختصاصی کاردوآنلاین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش کار کردن با دیکشنری Longman Dictionary of Contemporary English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید