دیکشنری مصور دو زبانه ایتالیایی و انگلیسی Italian-English Visual Bilingual Dictionary

Italian-English Visual Bilingual Dictionary
۰ ریال
0 فروش

دیکشنری مصور دو زبانه ایتالیایی و انگلیسی Italian-English Visual Bilingual Dictionary

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک دیکشنری دو زبانه را برای علاقه مندان به یادگیری زبان ایتالیایی در نظر گرفته ایم. دیکشنری Italian-English Visual Bilingual Dictionary به شما کمک می کند تا با تصاویری بسیار جذاب دایره واژگان خود در رابطه با زبان ایتالیایی را تقویت کنید. واژگان مربوط به دیکشنری Italian-English Visual Bilingual Dictionary در زندگی روزمره بسیار پرکاربرد هستند. محتوای این دیکشنری به همراه تصاویری جذاب و کاملا رنگی ارائه می شود و این موضوع می‌تواند به مخاطبین کمک کند تا واژگان را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرند. موضوعاتی از قبیل واژگان مربوط به خانه، دفتر کار، ورزش، موسیقی، طبیعت، نام کشورها و بسیاری موضوعات دیگر در دیکشنری دو زبانه Italian-English Visual Bilingual Dictionary لحاظ شده است. امیدواریم این دیکشنری بی نظیر نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان ایتالیایی قرار بگیرد.

Italian-English Visual Bilingual Dictionary

Newly revised and updated, the Italian–English Bilingual Visual Dictionary is a quick and intuitive way to learn and recall everyday words in Italian.Introducing a range of useful current vocabulary in thematic order, this dictionary uses full-color photographs and artworks to display and label all the elements of everyday life—from the home and office to sport, music, nature, and the countries of the world—with panel features on key nouns, verbs, and useful phrases.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان ایتالیایی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری مصور دو زبانه ایتالیایی و انگلیسی Italian-English Visual Bilingual Dictionary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید