دیکشنری جیبی ایتالیایی در سفر Pocket Business Italian Dictionary

Pocket Business Italian Dictionary
۰ ریال
1 فروش

دیکشنری جیبی ایتالیایی در سفر Pocket Business Italian Dictionary

در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین برای تمامی علاقمندان به زبان ایتالیایی دیکشنری را در نظر گرفته ایم تا با استفاده از آن بتوانید بسیاری از عبارات تجاری و شغلی مربوط به زبان ایتالیایی را به همراه ترجمه زبان انگلیسی آنها دریافت کنید. دیکشنری Pocket Business Italian Dictionary شامل بیش از ۵ هزار واژه و عبارت است که می‌توانند در تمامی جنبه‌های تجاری مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از موضوعاتی که در این دیکشنری پوشش داده می‌شوند، شامل کارهای دفتری، بازار بورس، تجارت جهانی، حسابداری، بازاریابی و غیره می باشند. این دیکشنری بی نظیر می‌تواند برای تمامی علاقمندان به یادگیری زبان ایتالیایی بسیار مفید باشد و بسیاری از واژگان مربوط به زبان انگلیسی و زبان ایتالیایی را به شما آموزش بدهد. از تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان ایتالیایی دعوت می‌کنیم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین دیکشنری Pocket Business Italian Dictionary را دانلود کنند.

Pocket Business Italian Dictionary

This dictionary offers over 5000 terms translated to and from English covering all aspects of business, including office practice, the stock market, international trading, accounting and marketing terminology. ‘…a blessing. Pocket sized, but packed with all the terminology you need’ – Traveller.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان ایتالیایی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دیکشنری جیبی ایتالیایی در سفر Pocket Business Italian Dictionary”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید