مجموعه تقویت مهارتهای اصلی برای آزمون ایلتس Achieve IELTS

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت مهارتهای اصلی برای آزمون ایلتس Achieve IELTS

اگر شما نیز قصد شرکت کردن در آزمون زبان انگلیسی آیلتس را دارید احتمالاً می‌دانید که در وب سایت کاردوآنلاین همواره سعی کرده ایم که بهترین منابع را برای شما در نظر بگیریم. در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین نیز برای تمامی متقاضیان شرکت در آزمون زبان انگلیسی آیلتس مجموعه Achieve IELTS را در نظر گرفته ایم. این مجموعه بی نظیر به شما کمک می کند تا تمامی مهارت های ضروری و اصلی از قبیل ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ را فرا گرفته و به بهترین شکل ممکن در آزمون زبان انگلیسی آیلتس شرکت کنید. مهارت های مختلف تست زنی در آزمون آیلتس، نمونه تست های واقعی، آموزش گرامر ضروری آزمون آیلتس، تقویت مهارت نگارش با استفاده از نمونه جواب ها همگی از ویژگی های مربوط به مجموعه کتاب‌های Achieve IELTS می باشند. در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی بی نظیر برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته شده است. امیدواریم که مورد توجه تمامی شما دوستان قرار بگیرد. ضمناً توصیه می کنیم که از مجموعه کسب مهارتهای ضروری آزمون ایلتس Achieve IELTS 2 نیز دیدن کنید.

Achieve IELTS

Achieve IELTS 1 is designed for student’s preparing to take the International English Language Testing System test at undergraduate level. Achieve IELTS 1 takes students from IELTS 4.5 to 6 and was developed and tested at UK and international universities and language schools by experienced IELTS teachers and examiners. Achieve IELTS 1 recognises students’ real aims and ambitions by preparing them for examination success and student life in international education.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی ایلتس IELTS می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت مهارتهای اصلی برای آزمون ایلتس Achieve IELTS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید