مجموعه تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی برای مبتدیان Listen Up

۰ ریال
0 فروش

مجموعه تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی برای مبتدیان Listen Up

در پست امروز از سایت کاردوآنلاین مجموعه آموزشی Listen Up را برای تقویت مهارت لیسنینگ زبان آموزان سطوح ابتدایی در نظر گرفته‌ایم. این مجموعه آموزشی در هر درس خود شخصیت های جذاب و صفحات رنگی را به زبان آموزان ارائه می دهد تا با استفاده از آنها بتوانند مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنند. مجموعه آموزشی Listen Up در سه سطح تنظیم شده است و تمامی زبان آموزان می توانند با استفاده از آن نه تنها مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنند بلکه با استفاده از تمرین های کوتاه، موضوعات روزمره و کاربردی زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرند. تمرین های گرامر و واژگان و بسیاری موضوعات دیگر برخی از ویژگی های مجموعه آموزشی Listen Up می باشند. امیدواریم این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Listen Up New Edition

Listen Up is a fun and easy 3-level listening course for lower-elementary aged learners of English. In each lesson, colorful characters excite and guide young learners through fun and interesting listening activities. A carefully designed syllabus provides an appropriate structure to allow students to build up their basic listening skills and comprehension. Each Listen Up book has 16 core units and four review units.

Features:

  • Fun and engaging illustrations for young learners
  • Clear and easy-to-follow lesson flow
  • Short, achievable lessons for students and teachers
  • Practical, everyday topics young learners can relate to
  • Fun and exciting vocabulary and grammar activities
  • Recycling of language to increase retention
  • Personalization activities to increase interest
  • این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت شنیداری و لیسنینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی برای مبتدیان Listen Up”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دسته های محصولات

    افزودن به سبد خرید