مجموعه آموزش واژگان صحیح زبان انگلیسی Key Words for Fluency

۰ ریال
1 فروش

مجموعه آموزش واژگان صحیح زبان انگلیسی Key Words for Fluency

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه دیگری برای تقویت دایره واژگان زبان انگلیسی زبان آموزان اختصاص داده ایم. این مجموعه آموزشی یک دوره آموزشی جذاب برای تقویت همایندها و یا همان کالوکیشن ها در زبان انگلیسی می باشد. همانطور که احتمالاً می دانید کالوکیشن ها کلماتی هستند که اغلب در کنار یکدیگر آمده و ترکیب های استانداردی را تشکیل می‌دهند. با استفاده از این مجموعه آموزشی می توانید علاوه بر کالوکیشن ها تعداد بی‌شماری از واژگان دشوار را نیز فرا بگیرید. با استفاده از مجموعه Key Words for Fluency می توانید مهارت های ریدینگ و رایتینگ و البته اسپیکینگ خود را نیز بسیار بسیار تقویت کنید. پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین را به این مجموعه آموزشی اختصاص داده و آن را در این قسمت به شما تقدیم میکنیم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

Key Words for Fluency

KEY WORDS FOR FLUENCY (Intermediate) is a new series of collocation practice books. Fluency does not depend on knowing many thousands of difficult words. It depends on being able to do a lot with your basic vocabulary. Fluency in reading, writing and speaking depends on knowing thousands of collocations. Listening also depends on recognizing collocations.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش واژگان صحیح زبان انگلیسی Key Words for Fluency”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید