کتاب آموزش و تقویت تلفظ صحیح در زبان انگلیسی Tree or Three

۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

کتاب آموزش و تقویت تلفظ صحیح در زبان انگلیسی Tree or Three

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب دیگری را به منظور آموزش تلفظ صحیح زبان انگلیسی به تمامی علاقه مندان تقدیم می کنیم. این کتاب بی نظیر که Tree or Three نام دارد به منظور آموزش مهمترین نکات تلفظی زبان انگلیسی و همچنین بررسی تفاوت تلفظ  واژگان مشابه به هم تنظیم شده است. در کتاب پیش رو نه تنها می‌توانید تقویت تلفظ صحیح زبان انگلیسی خود را در دستور کار قرار بدهید، بلکه به سادگی می توانید با استفاده از تمرینات متعددی که در این کتاب قرار داده شده است اصوات مختلف زبان انگلیسی و موضوعاتی از قبیل استرس کلمات و زیر و بمی صدا را فرا بگیرید. با استفاده از کتاب Tree or Three و فایل های صوتی آنکه با لهجه بریتانیایی می باشد به سادگی می توانید لهجه زبان انگلیسی خود را از سطوح بسیار مقدماتی تقویت کرده و به سطح های بعدی برسانید. دراین قسمت از وبسایت کاردوآنلاین ویرایش اول کتاب Tree or Three به شما تقدیم می گردد. برای دریافت ویرایش دوم این کتاب نیز که پیش‌تر بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده است می توانید از لینک ویرایش دوم Tree or Three استفاده نمایید. امیدواریم که این کتاب نیز می‌تواند در روند تقویت مکالمه و همچنین تلفظ صحیح زبان انگلیسی شما نقش بسزایی را ایفا کند. ضمناً توصیه می کنیم که از کتاب آموزش و تقویت تلفظ درست در زبان انگلیسی Tree or Three ویرایش دوم نیز دیدن کنید.

Tree or Three

A pronunciation course for beginner and elementary students of English provides practice in pronunciation of sounds, word stress and intonation through a wide variety of exercises and activities.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش و تقویت تلفظ صحیح در زبان انگلیسی Tree or Three”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید