مجموعه آموزش زبان انگلیسی Got it! ویرایش دوم

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی Got it! ویرایش دوم

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین مجموعه Got it! ویرایش دوم را برای تمامی علاقمندان به زبان انگلیسی در نظر گرفته‌ایم. این مجموعه آموزشی یکی از بهترین سری های آموزش زبان انگلیسی برای زبان آموزان سطح میانی و نوجوان به حساب می‌آید. با استفاده از دوره آموزشی Got it! ویرایش دوم می توانید به سادگی دانش و مهارت زبان انگلیسی زبان آموزان را به سطح بالاتر ببرید. گفتنی است که ویرایش اول این مجموعه نیز پیشتر بر روی وب‌سایت کاردوانلاین منتشر شده که در صورت تمایل می توانید آن را از مجموعه آموزش زبان انگلیسی امریکایی برای نوجوانان Got it! دریافت کنید. سری دوم این مجموعه آموزشی با در بر داشتن تمرینات بسیار متنوع و جذاب می تواند زبان آموزان را تا سطوح بسیار بالایی در زبان انگلیسی هدایت کند. آموزش گرامر و واژگان زبان انگلیسی با تمرکز بر روی مستقل ساختن زبان آموزان در یادگیری و با همان Learner Autonomy یکی از ویژگی های بارز این مجموعه زبان انگلیسی Got it! به حساب می آید. امیدواریم که این مجموعه آموزشی نیز مورد توجه تمامی عزیزان قرار بگیرد.

Got it! – 2nd Edition

Got it! Second Edition retains the tried and tested formula of the first edition with 100% new content. Language is presented in context at the start of every unit in a photo-story in the lower levels and in an interesting, teen-appropriate text in higher levels. The guided discovery approach to grammar encourages students to reflect on the language they are learning and supports autonomous learning.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی Got it! ویرایش دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید