مجموعه آموزش مهمترین واژگان ضروری زبان انگلیسی وربال پاور Verbal Power

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش مهمترین واژگان ضروری زبان انگلیسی وربال پاور Verbal Power

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی دیگر را برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی و به طور ویژه دوستداران یادگیری واژگان آن در نظر گرفته ایم. مجموعه Verbal Power یکی از بهترین و مهمترین مجموعه هایی به حساب می‌آید که واژگان ضروری و لغات کاربردی زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهد. هر واژه در مجموعه Verbal Power به همراه تعریف آن و مثال هایی آورده شده اند تا بتوانند کاربرد واقعی آن واژه را به شما آموزش بدهند. فراگیری لغات و کلمات زبان انگلیسی با روشی صحیح و همراه با تعریف صریح و روان و با تلفظ صحیح در مجموعه Verbal Power لحاظ گردیده است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مجموعه Verbal Power معرفی و تعریف واژگان به زبان انگلیسی است. علاوه بر این با استفاده از این مجموعه می توانید مهارت تلفظ خود را نیز تقویت کنید. ضمنا در صورت تمایل توصیه می‌کنیم که از کتاب آموزش واژگان و لغات پیشرفته در زبان انگلیسی Verbal Advantage نیز دیدن کنید.

Verbal Power

Verbal Power includes powerful and practical words selected from authoritative, respected sources. To discover which words to include in Verbal Power, we analyzed newspapers from The Wall Street Journal to The New York Times, magazines from Newsweek to Popular Science, and books from current best sellers to classics.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش مهمترین واژگان ضروری زبان انگلیسی وربال پاور Verbal Power”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید