مجموعه آموزش زبان انگلیسی American English File ویرایش دوم

۳۰۰,۰۰۰ ریال
2 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی American English File ویرایش دوم

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه American English File ویرایش دوم اختصاص داده‌ایم. سری آموزشی American English File در ویرایش دوم خود تغییرات اساسی نسبت به ویرایش اول داشته است و از همین جهت در این قسمت به بررسی آن خواهیم پرداخت. در ویرایش دوم مجموعه American English File که از انتشارات آکسفورد تنظیم شده است و دارای لهجه آمریکایی است، گامی مهم در راستای پیشبرد اهداف زبان آموزان مطابق با نوآوری های آموزشی لحاظ شده است. در حال حاضر به روزترین و جدیدترین دوره آموزشی در زمینه تقویت مهارت های مکالمه و Speaking زبان آموزان سری آموزشی American English File می باشد. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین این مجموعه آموزشی به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ضمناً در صورت تمایل می توانید از مجموعه زبان انگلیسی امریکن انگلیش فایل American English File دیدن بفرمایید.

American English File Second Edition

American English File Second Edition retains the popular methodology developed by world-renowned authors Christina Latham-Koenig and Clive Oxenden: language + motivation = opportunity. With grammar, vocabulary, and pronunciation practice in every lesson, students are equipped with a solid foundation for successful speaking. And a new array of digital resources provides even more choice and flexibility. Students can learn in the classroom or on the move with Online Practice, iChecker, the Pronunciation App, and more.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی American English File ویرایش دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید