مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی واقعی یابلا Yabla – Authentic English

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی واقعی یابلا Yabla – Authentic English

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه آموزشی را با نام Yabla – Authentic English را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم میکنیم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا با استفاده از هزاران فایل ویدیویی مهارت خود در رابطه با زبان انگلیسی را تقویت کرده و با لهجه ها و گویش های مختلف زبان انگلیسی آشنا بشوید. مجموعه آموزشی Yabla – Authentic English به شما کمک می کند تا عبارت های بسیار پرکاربرد مکالمات زبان انگلیسی را فرا گرفته و با استفاده از تمرین و تکرار آنها را مورد استفاده قرار بدهید.علاوه بر این موضوع، با استفاده از این مجموعه آموزشی شما می توانید دایره واژگان خود را نیز در قالب بازی های کاملاً کاربردی و جذاب تقویت کنید. به تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم که مجموعه Yabla – Authentic English را دریافت کرده و از آن استفاده نمایند.

Yabla – Authentic English

1000s of English videos let you hear accents and dialects from all over the world while exposing you to different cultures. Integrated dual-language dictionaries allow you to click any word to see the definition and save it your flashcard deck for review. Slow down or loop the tricky parts with pitch-adjusted slow play and phrase repeat. Yabla English works on any internet-connected device and includes iOS app access so you can study anywhere. Each English video has an interactive English listening game and vocabulary review.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی واقعی یابلا Yabla – Authentic English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید