مجموعه ویدئویی زبان انگلیسی استرالیایی Nexus

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی زبان انگلیسی استرالیایی Nexus

اگر شما نیز علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی استرالیایی هستید، می‌دانید که در وب سایت کاردوآنلاین منابع مختلفی را در این رابطه در اختیار شما قرار داده ایم. پست امروز از سایت کاردوآنلاین نیز به معرفی مجموعه ویدیویی Nexus اختصاص یافته است تا با استفاده از آن بتوانید ۱۲ ساعت آموزش تصویری را دریافت کنید. مجموعه ویدیویی Nexus کاری از گروه Australia Network است. در این مجموعه ویدیویی شما می توانید با زبان انگلیسی استرالیایی آشنا شده و با فرهنگ مردم استرالیا به صورت کلی روبرو شوید. این مجموعه ویدیویی در رابطه با موضوعات مختلف از قبیل هنر، فرهنگ، علوم، تجارت و بسیاری موضوعات جذاب دیگر مطالبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. با استفاده از مجموعه ویدیویی Nexus شما می توانید دانش خود در رابطه با زبان انگلیسی استرالیایی را تقویت کرده و موضوعات جذابی را در رابطه با کشور استرالیا فرابگیرید. علاوه بر این دوره آموزشی توصیه می‌کنیم که از مجموعه ویدئویی زبان انگلیسی استرالیایی This Australian Life و مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی با لهجه استرالیایی English Bites و کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Advanced نیز دیدن بفرمایید.

Nexus

Nexus is Australia Network’s own program about Australia, its people and their lives, and about the connection between Australia and our region. Through stories about life in Australia, arts and culture, science, business and many other topics, the program aims to show how we live and work in Australia, and the influence of the wider region on Australian life.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی زبان انگلیسی استرالیایی Nexus”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید