مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Learn English سری دوم

VOA Let's Learn English 2
۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Learn English سری دوم

در پست امروز وب سایت کاردوآنلاین مجموعه ویدیویی VOA Let’s Learn English را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. این مجموعه ویدیویی که در سری دوم خود به شما زبان انگلیسی امریکایی را آموزش خواهد داد، برای تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی که در سطوح مختلف قرار دارند مناسب خواهد بود. مجموعه ویدیویی VOA Let’s Learn English به طور ویژه برای زبان آموزان نوجوان که در سطح میانی قرار دارند تنظیم شده است. البته دیگر زبان آموزان نیز می توانند از این مجموعه بی نظیر استفاده کنند. مجموعه ویدیویی VOA Let’s Learn English موضوعات مختلف از قبیل گرامر، واژگان، عبارات و کلمات کاربردی و بسیاری موضوعات جذاب دیگر را به شما آموزش خواهد داد. علاوه بر سری دوم این مجموعه که در این قسمت به شما تقدیم می گردد، توصیه می‌کنیم که از مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Teach English بفرمایید.

VOA Let’s Learn English 2

Let’s Learn English – Level 2 is a new course for English learners. Certified American English teachers designed the course for intermediate learners. Each week, there will be a new lesson with a video showing the lives of young Americans. The lesson includes instruction in speaking, vocabulary, and writing.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی بیایید انگلیسی یاد بگیریم VOA Let’s Learn English سری دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید