مجموعه ویدئویی چگونه انگلیسی را با لهجه نیویورکی صحبت کنیم How to Speak in a New York Dialect

۳۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی چگونه انگلیسی را با لهجه نیویورکی صحبت کنیم How to Speak in a New York Dialect

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به یک مجموعه ویدئویی دیگر به منظور تقویت مهارت تلفظ و لهجه زبان انگلیسی شما دوستان اختصاص داده ایم. مجموعه ویدیویی تلفظ نیویورکی How to Speak in a New York Dialect به شما کمک می کند تا مهارت اسپیکینگ و مکالمه خود را تقویت کرده و تمرکز خاصی برای تلفظ و لهجه خود به زبان انگلیسی داشته باشید. این مجموعه قصد دارد که به شما لهجه نیویورکی را آموزش بدهد. مجموعه ویدیویی How to Speak in a New York Dialect جزء بی‌نظیرترین آموزش هایی است که تا به حال برای وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شده اند. این مجموعه ویدیویی نیاز به کلاس درس ندارد و می‌تواند به صورت خودخوان توسط زبان آموز مورد استفاده قرار بگیرد. اگر شما نیز شبیه بسیاری از افراد به دنبال تقویت لهجه و تلفظ خود در زبان انگلیسی هستید توصیه می کنیم که حتما از مجموعه ویدئویی پنجاه قانون لهجه آمریکایی که باید بدانید The American Accent Course: 50 Rules You Must Know و مجموعه ویدئویی آموزش تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی Say it Correctly نیز دیدن بفرمایید. امیدواریم مجموعه ویدیویی How to Speak in a New York Dialect نیز بتواند پیشرفت چشمگیر در تلفظ صحیح و لهجه نیویورکی زبان انگلیسی شما ایجاد کند.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش تلفظ و لهجه زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی چگونه انگلیسی را با لهجه نیویورکی صحبت کنیم How to Speak in a New York Dialect”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید