مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و موقعیت های شغلی The Business of English

The Business of English
۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و موقعیت های شغلی The Business of English

پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه ویدیویی The Business of English اختصاص داده ایم. این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا زبان انگلیسی استرالیایی را بهتر درک کرده و از آن در محیط‌ های کاری استفاده کنید. مجموعه پیش‌رو کاری از گروه Australian Network می باشد. مجموعه آموزشی The Business of English مکالمات انگلیسی روزمره در محیط‌های کاری و نحوه برقراری ارتباط با مشتریان را به شما آموزش خواهند داد. هر قسمت از این مجموعه ویدیویی تقریباً ۱۰ دقیقه می باشد و در رابطه با موضوعات مختلف از قبیل معرفی، مکالمات تلفنی، صحبت های رسمی و غیره صحبت خواهد شد. این مجموعه آموزشی می تواند برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی استرالیایی بسیار جذاب باشد. علاوه بر این مجموعه توصیه می‌کنیم که از آرشیو اخبار آموزش زبان انگلیسی استرالیایی Behind the News – ABC Australia و کتاب آموزش لهجه زبان انگلیسی استرالیایی واقعی Listening to Australia – Intermediate و مجموعه ویدئویی زبان انگلیسی استرالیایی This Australian Life  نیز دیدن کنید.

The Business of English

The Business of English is a video presentation broadcast regularly on Australia Network. This 15-part series for intermediate to advanced English language learners looks at the language used in everyday business situations such as meetings, presentations and negotiations.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی برای مشاغل و موقعیت های شغلی The Business of English”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید