مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ Top Notch ویرایش دوم

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ Top Notch ویرایش دوم

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی ویرایش دوم مجموعه Top Notch اختصاص داده ایم. احتمالا می دانید که مجموعه تاپ ناچ امروزه به عنوان یکی از مطرح ترین و برترین دوره های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان در بسیاری از موسسات و آموزشگاه های سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرند. در مجموعه آموزشی Top Notch شما می توانید به بهترین شکل ممکن با زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته آشنا شده و مراحل تسلط خود بر این زبان را یکی بعد از دیگری تقویت و طی کنید. مجموعه آموزشی Top Notch برای تمامی زبان آموزان بزرگسال تنظیم شده است. به اعتقاد طراحان این دوره آموزشی بیش از سه میلیون از زبان آموزان نوجوان و بزرگسال در سطح جهان از مجموعه تاپ ناچ برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می کنند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین می توانید ویرایش دوم مجموعه Top Notch را دانلود کنید. ضمناً در صورت تمایل به دریافت ویرایش سوم می توانید از مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ Top Notch ویرایش سوم دیدن کنید. ویرایش اول این مجموعه نیز در مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ Top Notch به شما ارائه شده است.

Top Notch with Summit – 2nd Edition

Top Notch (with Summit) is an award-winning six-level communicative course for adults and young adults.  Designed for international communication, it sets a new standard using the natural language that people really speak. A two-level high-intermediate/advanced course, Summit is the perfect next step for learners who have completed a beginning to intermediate-level course. Summit develops competence and confidence in all four skills.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی تاپ ناچ Top Notch ویرایش دوم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید