مجموعه ویدئویی تکنیک های تدریس زبان انگلیسی Listening Strategies

Listening Strategies
۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئویی تکنیک های تدریس زبان انگلیسی Listening Strategies

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه ویدیویی Listening Strategies اختصاص داده‌ایم تا تمامی مدرسین علاقه مند به آموزش زبان انگلیسی بتوانند از تکنیک ها و ترفندهای آن استفاده کنند. این مجموعه بی نظیر به شما کمک می کند تا بسیاری از موضوعات مربوط به مهارت شنیداری و یا همان لیسنینگ را در زبان انگلیسی فرا گرفته و بتوانید از تکنیک های آموزشی آن در کلاس های درس خود استفاده کنید. مجموعه ویدیویی Listening Strategies در قالب یک Workshop و یا کارگاه تنظیم شده است و این موضوع می‌تواند به مدرسین کمک کند تا تمامی موارد آموزش داده شده را به صورت عملی درک کرده و به ساده ترین شکل ممکن در کلاس‌های خود پیاده سازی کنند. امیدواریم این مجموعه ویدیویی نیز مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Listening Strategies

A listening strategies workshop hosted by David Nunan. This video comes from a real teaching training course. This video will help new and experienced ESL teachers to teach listening in ESL classes. This video includes both workshops 1 and 2.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش مهارت شنیداری و لیسنینگ زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئویی تکنیک های تدریس زبان انگلیسی Listening Strategies”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید