مجموعه مهارتهای اساسی برای آزمون تافل اینترنتی Basic Skills for the TOEFL iBT 1

Basic Skills for the TOEFL iBT 1
۳۰۰,۰۰۰ ریال
1 فروش

مجموعه مهارتهای اساسی برای آزمون تافل اینترنتی Basic Skills for the TOEFL iBT 1

اگر شما نیز از آن دسته از زبان آموزانی هستند که برای شرکت کردن و ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور نیاز به شرکت کردن در آزمون زبان انگلیسی تافل دارید، می توانید در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین از مجموعه Basic Skills for the TOEFL iBT 1 استفاده کنید. این مجموعه آموزشی چهار مهارت اصلی شما یعنی لیسنینگ و اسپیکینگ و رایتینگ و ریدینگ را به صورت ویژه‌ای تقویت خواهد کرد و تمامی مهارت های ضروری شرکت در آزمون تافل و کسب موفقیت در آن را به شما آموزش خواهد داد. مجموعه Basic Skills for the TOEFL iBT 1 تمامی مهارت های پایه برای بخش نگارش و یا همان رایتینگ آزمون زبان انگلیسی تافل را به شما آموزش خواهد داد. این مجموعه بی نظیر تمامی سوالات مختلف مربوط به آزمون زبان انگلیسی تافل و مهارت های از قبیل نت برداری را نیز در دستور کار قرار خواهد داد. آموزش واژگان ضروری آزمون تافل در مجموعه Basic Skills for the TOEFL iBT 1 یکی از موضوعات بسیار مهم به حساب می آیند که می توانید به سادگی با دانلود کردن آن در این قسمت از این موضوع مهم بهره مند شوید. در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین برای اولین بار مجموعه Basic Skills for the TOEFL iBT 1 به تمامی متقاضیان شرکت در آزمون تافل تقدیم می کردند.

Basic Skills for the TOEFL iBT 1

Basic Skills for the TOEFL iBT is a 3-level, 12-book test preparation series designed for beginning-level students of the TOEFL iBT. Each level consists of four books: Reading, Listening, Speaking, and Writing. Over the course of the series, students build on their current vocabulary to include common TOEFL and academic vocabulary. Students new to the test are also introduced to level-appropriate passages, lectures, conversations, and questions found on the TOEFL iBT.” Key Features: Focused practice of each TOEFL iBT question type. Controlled note-taking activities. Graded vocabulary acquisition. Transcripts for all listening exercises and integrated tasks. Full answer key including sample responses for spoken and written sections. Complete audio recordings of the listening and integrated sections. Sample lesson plans.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی تافل TOEFL می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه مهارتهای اساسی برای آزمون تافل اینترنتی Basic Skills for the TOEFL iBT 1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید