نرم افزار آموزش اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی آمریکای شمالی North American Idioms

North American Idioms
۰ ریال
2 فروش

نرم افزار آموزش اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی آمریکای شمالی North American Idioms

در پست امروز از وبسایت کاردوانلاین نرم افزار North American Idioms را برای تمامی علاقه مندان به یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی در نظر گرفته ایم. این نرم افزار با استفاده از تصاویر کاریکاتوری، فیلم های آموزشی، پخش صوتی جملات نمونه و برنامه‌های رادیویی کمک می کند تا شما بتوانید گستره وسیعی از اصطلاحات و عبارت عامیانه و رایج زبان انگلیسی را فرا بگیرید. اگر شما جزو آن دسته از زبان آموزانی هستید که هم به دنبال تقویت مهارت Listening خود هستند و هم می‌خواهند عبارت عامیانه و رایج زبان انگلیسی را فرا بگیرند، توصیه می کنیم که حتما از نرم افزار North American Idioms که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین استفاده کنیم. امیدواریم که این نرم افزار نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

North American Idioms

This CD-ROM is an independent, interactive multi-media resource for language learners who like to participate in natural colloquial North American English and who are interested in North American customs and culture. Intermediate level language learners will be able to practice using idioms in common real-life situations to improve their understanding of specific idioms in various contexts.

این محصول بخشی از آرشیو کامل نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نرم افزار آموزش اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی آمریکای شمالی North American Idioms”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید