کتاب نمونه تست های ضروری برای شرکت در آمادگی کمبریج سی ای ای Exam Essentials CAE Practice Tests

Exam Essentials CAE Practice Tests
۱۰۰,۰۰۰ ریال
0 فروش

کتاب نمونه تست های ضروری برای شرکت در آمادگی کمبریج سی ای ای Exam Essentials CAE Practice Tests

پست امروز وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی کتابی به نام Exam Essentials CAE Practice Tests اختصاص داده ایم تا با استفاده از آن بتوانید تقویت مهارت های ضروری خود برای شرکت در آزمون CAE را در دستور کار قرار بدهید. کتاب Exam Essentials CAE Practice Tests به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی در سطوح پیشرفته و همچنین متقاضیان شرکت در آزمون CAE کمک می کند تا در قالب نمونه سوالات واقعی بهترین نکات مربوط به آزمون را فرا بگیرند. با استفاده از کتاب Exam Essentials CAE Practice Tests عباراتی کاملاً کاربردی و اصطلاحات ضروری مکالمه را فرا می گیرید تا بتوانید در بخش اسپیکینگ آزمون CAE از آن استفاده کنید. استفاده از کتاب Exam Essentials CAE Practice Tests را به تمامی متقاضیان شرکت در آزمون زبان CAE و تمامی افرادی که می خواهند به طور ویژه بر روی زبان انگلیسی خود کار کنند تقدیم میکنیم. امیدواریم که این کتاب نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

Exam Essentials CAE Practice Tests

2 fully-guided tests with Essential Tips ,6 complete tests, All the essential information on the exam at-a-glance on a special cover flap for easy reference Quick guide on how to use the book helps students make the most of the material even on their own Special section on the Speaking Paper in full color, includes additional helpful phrases and expressions Separate Writing Bank with fully written out model compositions, useful language and notes on content and organization Objective Mark Sheets that enable students to practice copying their answers as in the actual exam.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آمادگی آزمون زبان انگلیسی سی ای ای CAE می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب نمونه تست های ضروری برای شرکت در آمادگی کمبریج سی ای ای Exam Essentials CAE Practice Tests”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید