مجموعه ویدئوهای ورک شاپ تدریس تلفظ در زبان انگلیسی MAT TESOL English Pronunciation Workshop

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدئوهای ورک شاپ تدریس تلفظ در زبان انگلیسی MAT TESOL English Pronunciation Workshop

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین یک مجموعه ویدیویی دیگر را به تمامی مدرسین زبان انگلیسی تقدیم می کنیم، تا با استفاده از آن بتوانند فنون آموزش تلفظ و لهجه را در زبان انگلیسی فرا گرفته و آن را به زبان آموزان خود آموزش بدهند. مجموعه ویدیویی MAT TESOL English Pronunciation Workshop به شما کمک می کند تا بسیاری از موضوعات مختلف در رابطه با تلفظ زبان انگلیسی را درک کرده و به بهترین شکل ممکن آنها را در تدریس خود لحاظ کنید. علاوه بر این، مجموعه آموزشی توصیه می‌کنیم که از مجموعه ویدئوهای مقدمه ای بر روش تدریس تلفظ زبان انگلیسی Introduction to Teaching Pronunciation دیدن بفرمایید. علاوه بر این دو مجموعه بی نظیر مجموعه‌های دیگری نیز بر روی وبسایت کاردوآنلاین قرار داده شدند که می توانید از آنها برای تقویت تلفظ و لهجه خود استفاده کنید. دو مورد از آنها مجموعه ویدئویی پنجاه قانون لهجه آمریکایی که باید بدانید The American Accent Course: 50 Rules You Must Know و مجموعه ویدئویی آموزش تلفظ صحیح کلمات زبان انگلیسی Say it Correctly میباشد. امیدواریم که این مجموعه های ویدیویی نیز مورد توجه مدرسین و همچنین زبان آموزان علاقه مند به یادگیری نکات تلفظی زبان انگلیسی قرار بگیرد.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع تدریس زبان انگلیسی برای مدرسین می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدئوهای ورک شاپ تدریس تلفظ در زبان انگلیسی MAT TESOL English Pronunciation Workshop”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید