مجموعه ویدیوهای آموزش مقدماتی زبان انگلیسی Students Lab Video Lessons

۰ ریال
0 فروش

مجموعه ویدیوهای آموزش مقدماتی زبان انگلیسی Students Lab Video Lessons

پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین را به معرفی مجموعه ویدیوهای Students Lab Video Lessons اختصاص داده ایم که با استفاده از آن می توانید زبان انگلیسی خود از سطوح مقدماتی تا متوسطه را تقویت کنید. این مجموعه ویدیویی در ۴ سطح تنظیم شده است و منظور یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان و نوآموزان منتشر گردیده است. با استفاده از مجموعه Students Lab Video Lessons می توانید لغات زبان انگلیسی، مهارت تلفظ، مهارت Listening، مهارت Reading و مهارت Writing خود را تقویت کنید. امیدواریم که در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه ویدیویی Students Lab Video Lessons را دانلود کرده و از آن استفاده بفرمایید.

Students Lab Video Lessons (Starter to Pre-intermediate Level)

Students Lab Video Lessons- Teach English to students with professionally designed materials.Students Lab Video Lessons course is a hot item on most English teacher’s shopping lists with good reason. Whether you are using our materials as a full time course for your school curriculum or supplementary materials for your young learners’ lessons, there is something here for everyone.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع ویدئویی آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه ویدیوهای آموزش مقدماتی زبان انگلیسی Students Lab Video Lessons”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید