کتاب آموزش پانصد و چهار واژه بسیار ضروری در زبان انگلیسی ۵۰۴ Absolutely Essential Words

۰ ریال
0 فروش

کتاب آموزش پانصد و چهار واژه بسیار ضروری در زبان انگلیسی 504 Absolutely Essential Words

در پست امروز از وب سایت کاردوآنلاین کتاب 504 Absolutely Essential Words را به منظور آموزش ۵۰۴ واژه بسیار ضروری در زبان انگلیسی برای شما در نظر گرفته ایم. این کتاب بسیار نام آشنا است و تقریباً تمامی افرادی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند و یا نیاز به تقویت دایره واژگان خود دارند آن را می‌شناسند. کتاب 504 Absolutely Essential Words شامل ۴۲ درس است و در هر درس ۱۲ کلمه جدید آموزش داده خواهد شد. این واژگان جزء لغات اساسی و ضروری زبان انگلیسی به حساب می‌آیند. البته با استفاده از جملات و متون دیگر معانی مربوط به هر کدام از این کلمات آموزش داده شده و نهایتاً در قالب تست‌هایی دانش شما در این رابطه ارزیابی می‌گردد. در این قسمت از وب سایت کاردوآنلاین توصیه می کنیم کتاب 504 Absolutely Essential Words را دانلود کرده و از محتوای آن استفاده کنید. ضمنا در صورت تمایل می توانید از کتاب کدینگ لغات کتاب ۵۰۴ واژه ی ضروری ۵۰۴ Essential English Words نیز استفاده کنید.

504 Absolutely Essential Words

This updated vocabulary-building book presents the essential core of words that students at middle-school and higher levels must know and be able to use fluently for academic success. These words also constitute essential vocabulary for ESL students and test-takers, as well as others who speak English as their second language. The authors present a series of brief word-building lessons, each introducing 12 new words that are presented in sample sentences and short articles.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب آموزش پانصد و چهار واژه بسیار ضروری در زبان انگلیسی ۵۰۴ Absolutely Essential Words”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید