مجموعه آموزش زبان انگلیسی در حرکت English In Motion

۰ ریال
0 فروش

مجموعه آموزش زبان انگلیسی در حرکت English In Motion

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین مجموعه English In Motion را به منظور آموزش زبان انگلیسی به تمامی نوجوانان در نظر گرفته ایم. این مجموعه آموزشی در چهار سطح تنظیم شده و زبان آموزان را از سطح Elementary تا Intermediate همراهی خواهد کرد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی English In Motion به شما کمک می کند تا تمامی مهارت های مربوط به زبان انگلیسی را فرا گرفته و البته موضوعات مختلفی از قبیل فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان را نیز آموزش ببینید. در هر کدام از دروس مجموعه English In Motion نیز واژگان مربوطه قرار گرفته است که این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید این واژگان را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید. علاوه بر این موضوع، در صفحات English Unit زبان مربوط به موقعیت‌های اجتماعی روزمره به شما آموزش داده خواهد شد. امیدواریم مجموعه English In Motion نیز در این قسمت از وبسایت کاردوآنلاین مورد توجه شما قرار بگیرد.

English In Motion

Welcome unit, 9 main units and 3 review units per level. Culture and page in every unit. Word list for every unit. English You Need pages present language for everyday situations.

این محصول بخشی از آرشیو کامل مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آموزش زبان انگلیسی در حرکت English In Motion”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید