کتاب خودآموز زبان اکراینی Teach Yourself Ukrainian

Teach Yourself Ukrainian
۰ ریال
0 فروش

کتاب خودآموز زبان اکراینی Teach Yourself Ukrainian

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین کتاب Teach Yourself Ukrainian را به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان اوکراینی تقدیم می‌کنیم. با استفاده از این کتاب شما می توانید زبان اوکراینی را بدون شرکت در کلاسهای درس آموزش ببینید. این کتاب بی نظیر یک خودآموز کامل است که به شما استفاده کردن از کلمات، دستور زبان اوکراینی، مکالمات رایج و روزمره و بسیاری موضوع دیگر را آموزش خواهد داد. با استفاده از کتاب Teach Yourself Ukrainian شما می توانید به سرعت در زبان اوکراینی پیشرفت کنید. ضمناً دقت کنید که از زبان انگلیسی به منظور تدریس در کتاب Teach Yourself Ukrainian استفاده شده است و از همین جهت شما می بایست یک آشنایی ابتدایی با زبان انگلیسی داشته باشید. امیدواریم که کتاب Teach Yourself Ukrainian مورد توجه تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان اوکراینی قرار بگیرد و بتواند شما را در یادگیری مباحث مربوط به این زبان یاری کند.

Teach Yourself Ukrainian

This is a complete course in spoken and written Ukrainian. Divided into 18 graded units, the course contains dialogues, grammar notes, back-up material and exercises to check your learning. The Cyrillic alphabet is fully explained in the introduction and there are lots of opportunities for you to practice both reading and pronunciation. By the end of the course you should be able to cope with a whole range of situations and participate fully and confidently in life in Ukraine.

این محصول بخشی از آرشیو کامل منابع آموزش زبان اکراینی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

تصاویر محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب خودآموز زبان اکراینی Teach Yourself Ukrainian”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید