کتاب داستان زبان انگلیسی ماجراهای یک شوالیه اسپانیایی Don Quixote – Adventures of a Spanish Knight

۰ ریال
0 فروش

کتاب داستان زبان انگلیسی ماجراهای یک شوالیه اسپانیایی Don Quixote – Adventures of a Spanish Knight

در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز یک کتاب داستان دیگر را با نام Don Quixote – Adventures of a Spanish Knight به تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی تقدیم می کنیم. همانطور که همواره خدمتتان عرض کرده‌ایم استفاده کردن از کتاب های داستان کمک می کند تا زبان آموزان به صورت ناخودآگاه مراحل مختلف یادگیری زبان انگلیسی را پشت سر بگذارند. روبرو شدن با کلمات زبان انگلیسی در جملاتی کاملا کاربردی و البته مرور قواعد دستوری در قالب جملات کمک می کنند تا زبان آموزان به صورت ناخودآگاه exposure کافی به زبان انگلیسی دریافت کنند. در پست امروز از وبسایت کاردوآنلاین نیز کتاب داستان دیگر به شما تقدیم می گردد که از انتشارات Classic Tales و در سطح چهارم قرار دارد. امیدواریم که این کتاب داستان نیز بتواند مورد توجه تمامی علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار بگیرد.

Don Quixote – Adventures of a Spanish Knight Classic Tales Level 4

Children love stories. Bring the magic of good storytelling into your classroom with Classic Tales, and they’ll love their English lessons too. Enjoy a few of the knight’s great adventures, retold from Cervantes’ famous book, Don Quixote.

این محصول بخشی از آرشیو کامل کتاب داستان های آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از محتویات آن دیدن کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب داستان زبان انگلیسی ماجراهای یک شوالیه اسپانیایی Don Quixote – Adventures of a Spanish Knight”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته های محصولات

افزودن به سبد خرید